סיקור הפרליוד של NBA 2K19

אז היום יצא הדמו/פרליוד של ה NBA 2K19, משחק הכדורסל הממוחשב שהפך למצליח ביותר בעולם, מאות אלפי- מיליוני אנשים חיכו ליציאת הפרליוד, ועכשיו אחרי שזה יצא, שיחקנו בו וזאת דעתינו:

אז מה בעצם נמצא בפרליוד? כמו בשנה שעברה, גם השנה מוד הדגל של הפרליוד הוא מצב המיי קרייר, אחרי ההצלחה המסחררת של מוד השכונה החדש, הוחלט להוסיף אותו גם ב NBA 2K19, במצב זה תוכל לבנות לעצמך שחקן אמיתי שיוכל להיות עם הפנים האמיתיות שלך בעזרת סרקית הפנים באפליקציה MY NBA2K19 אותה תוכלו להוריד בחינם בחנות הגוגל פליי ובאפסטור, כמו בשנים הקודמות נכנס לפרליוד גם מצב ה 2KU שנועד להסביר את המשחק, בפרליוד תוכלו גם לקנות את המשחקים הרגילים.

 

נקודות חשובות:

מוד המיי קרייר:

השנה הוחלט לשים דגש גדול מאוד על הליגה הסינית, בתוך כך נכללו קבוצות סיניות שהומצאו במשחק כגון שאנגחאי בירס ועוד, בנוסף לכך גם ביצירת השחקנים שעליה נדבר עוד מעט יש לא מעט פרצופים שמזכירים פרצופים סיניים.

ליגת הפיתוח: עוד תוסף השנה, הוא ליגת הפיתוח, השנה הוחלט לשים קבוצות אמיתיות מליגת הפיתוח, יש הטוענים שזה לשם הכנת קרקע לסיפוח של ליגת הפיתוח למשחק גם במודים האחרים במשחקי ה 2K הבאים.

 

מערכת יצירת השחקנים:

הנושא החשוב ביותר לגבי הטלאי השנה, הוא ללא ספק מערכת יצירת השחקנים, בשנה שעברה מערכת יצירת השחקנים קיבלה ביקורות שליליות על הסרת פיטצ'רים חשובים שהיו בשנים קודמות, השנה, החליטו 2K להוסיף את כל הפיטצ'רים האלה ובהרבה יותר טוב! 2K החזיר את הפיטצ'ר הראשון הוא אפקט הארכת השיער, אז קצת רקע היסטורי, ב 2K9 נוסף פיטצ'ר חדש המאפשר להאריך את השיער של השחקנים, הוא החזיק עד ה 2K15, שבו חווה ה 2K שינוי משמעותי בכל מוד משחק, כעת, החליטו ה 2K להחזיר אותו.                                                    הפיטצ'ר השני, הוא האפשרות לשנות מיקומים ספציפיים בפנים, כלומר, השנה, כמו ב NBA 2K17, יהיה אפשר לשנות מיקומים מסויימים בפנים ולא רק גדלים.

סריקת הפנים- נושא שצריך לעבור שיפור בנוגע לנוקשות ולאיכות הפנים, לאנשים בעלי פנים צרות כמעט ובלתי אפשרי לסרוק וקשה מאוד על רקע שהוא לא אחיד.

משחקיות:

השנה 2K שמו דגש על עבודת הרגליים של השחקנים, בשנה שעברה הייתה לכל השחקנים תנועת רגליים שווה או דומה מאוד לשחקן אחר שלא שיקפה את תנועת הרגליים האמיתית של השחקן, השנה, ניתן לראות תנועות רגליים מציאותיות ביותר לשחקנים כמו לדוגמה לסטף קרי, קווין דוראנט ועוד.

השנה ניתן לראות שינוי בזריקות מרחוק(מאחורי קו החצי) שנמצאות במגמת שיפור בשנים האחרונות, בכל המשחקים עדיין לא נוצרה זריקה מרחוק כדוגמת ללברון ג'יימס מחצי מגרש, אלא זריקות עם תנופה מוגזמת, השנה לשחקנים מסויימים כמו סטף קרי יש זריקה מיוחדת מציאותית יותר מרחוק.

עוד ראינו שתנועות הריצה של השחקנים והחגיגות אחרי סלים שופרו אחרי שבשנה האחרונה היו לא מעט תלונות על אופן הריצה של שחקנים.

 

שיפורים:

מציאותיות שיער- לאט לאט עם השנים, מציאותיות השיער והסגנון שלו יורדת, 2K מוסיפים סגנונות שיער מוזרים שלא רואים בכלל אצל שחקני כדורסל באיכות ירודה, ולמה זה? סגנונות השיער האלו נוצרים באמצעות מחשב ולא באמצעות סריקת שיער של אנשים אמיתיים, וזה הגורם הבעייתי

סקור בורד שלא משתנה כמעט- כמו בכל שנה, נשאר ב 2K לוח התוצאות הקבוע שלא משתנה בצורה ורק בצבעים מסויימים, כך גם בריפליים שמוצג הסמל של 2K, אם יש דבר ש NBA LIVE עדיף עליו מ 2K הוא ללא ספק לוח התוצאות, המעברונים והדברים הקטנים אך החשובים במשחק.

 

לסיום:

אין ספק שה NBA 2K19 מספק חוויית כדורסל בלתי נשכחת שתכלול גם את הליגה הישראלית, המשחק עובר שיפור מתמיד והציפייה רק גודלת!

הורדת הפרליוד לסוני 4

הורדת הפרליוד לאקסבוקס וואן

 

כתיבת תגובה